خرید ملک با همیار ملک

با ارائه اطلاعات خود از طریق ربات hamyarmelk@ به ما،از خرید ملک خود در کوتاه ترین زمان خرید لذت ببرید

خرید ملک با همیار ملک

با ارائه اطلاعات خود از طریق ربات hamyarmelk@ به ما،از خرید ملک خود در کوتاه ترین زمان خرید لذت ببرید

//گروه مشاورین املاک بین الملل با سابقه درخشان در زمینه خدمات خرید و فروش انواع ملک،با بیش از 15 سال سابقه، دارای مشاورین مجرب و تحصیل کرده ،اماده هرگونه مشاوره در زمینه خرید و فروش ملک به هموطنان تهرانی در مناطق 2 و 5 می باشد.

*خدماتی از قبیل :
1- مشاوره حقوقی خرید ملک
2- کارشناسی ملک و ارزشگذاری طبق تغییرات روز نرخ مسکن
3- معرفی بهترین فایل های موجود با توجه به توان بودجه ای مشتریان عزیز
4- پشتیبانی و مشاوره متقاضیان از زمان بازدید تا انتقال سند .
5- پاسخگویی 24 ساعته

// راه های ارتباطی با ما :
تلفن تماس : (مهندس یعقوبی - مهندس هیربد- مهندس سروش)
09128567008 - 09126067970
09356591513 - 09361317246
09187662153
کانال تلگرام ما :
hamyar_melk@

// ربات تلگرام جهت ثبت تقاضا:
hamyarmelk.bot@


// ای دی تلگرام ادمین :
bnt1513@

** رضایت شما شعار ماست **

// گروه مشاورین املاک بین الملل//
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

اقتصاد نیوز: به تایید دفاتر املاک، روند نزولی قیمت پیشنهادی مسکن در دست کم ۹ منطقه از تهران آغاز شده است؛ یک کارشناس می‌گوید که حباب قیمت‌ها تخلیه می‌شود و در ماه‌های محرم و صفر شاهد کسادی بازار مسکن خواهیم بود.


 به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، به دنبال ایجاد آرامش در بازار  ارز، روند نزولی قیمت مسکن در دست کم ۹ منطقه از تهران تایید شده است. خردادماه ۱۳۹۸ بر اساس آمار رسمی قیمت مسکن در سه منطقه ۱۴، ۱۵ و ۲۰ به ترتیب ۳.۶، ۲.۲ و ۰.۷ درصد نسبت به اردیبهشت ماه کاهش یافت و منطقه ۴ نیز رشد ناچیز ۰.۷ درصد ماهیانه را تجربه کرد. با این حال افزایش قیمت معاملات قطعی در سایر مناطق بیش از این ارقام بود. البته معدل کل پایتخت نشان داد که هفت درصد از شتاب رشد قیمت ملک کاسته شده و به رقم پنج درصد ماهیانه رسیده است.

گزارش‌های میدانی از روند نزولی قیمت آپارتمان در بعضی مناطق حکایت می‌کند. دفاتر املاک از ایجاد نوعی کسادی در بازار ملک پس از خردادماه خبر دادند. مصطفی‌قلی خسروی، رئیس اتحادیه املاک نیز گفت که طبق گزارش مشاوران املاک، قیمت پیشنهادی مالکان در مناطق یک، ۵، ۲۲، ۱۲ و ۷ بین ۸ تا ۱۸ درصد کاهش یافته است.

گزارش‌های میدانی از سطح شهر گویای آن است که رشد قیمت به طور کامل متوقف شده و حتی از ابتدای تیرماه در برخی مناطق شاهد روند نزولی بوده‌ایم. کارشناسان معتقدند که هیجان بازار مسکن فروکش کرده و حباب آن در حال تخلیه شدن است.

عباس زینعلی، کارشناس  بازار مسکن در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: کاهش شدید قیمت در همه مناطق را قبول ندارم اما قیمت در بعضی نقاط از جمله مناطق یک، ۴ و۵ که بیش از حد جهش یافته بود نزولی شده است. در واقع چیزی که با آن مواجیهم تخلیه حباب قیمت این مناطق است.

وی با بیان این‌که معمولا عملکردهای هیجانی در بازار مسکن پایدار نمی‌ماند گفت: ماه‌های بهمن، اسفند و اردیبهشت شاهد ایجاد هیجان در بازار مسکن بودیم که از ماه‌های پرمعامله در سال محسوب می‌شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۸ ، ۱۳:۰۶
میثم یعقوبی

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران با بیان اینکه در چند ماه گذشته میزان معاملات مسکن کاهش ۶۰ درصدی داشته است گفت: با کاهش تعداد معاملات خرید مسکن، میزان تقاضا برای اجاره نشینی افزایش یافته که در برخی از مناطق کشور، افزایش اجاره بها را به دنبال داشته است.

وی با اشاره به اینکه  آمار‌ها نشان می‌دهد که در برخی از مناطق میزان نرخ‌های اجاره بها متفاوت است به طوری که در برخی از مناطق ۱۲ تا ۱۵ درصد، و در برخی از مناطق ۸ درصد میزان نرخ‌های اجاره کاهش یا افزایش یافته است.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران با بیان اینکه در بازه‌های زمانی سال‌های ۶۸تا ۸۶، ۹۲ تا ۹۷ رشد جهشی قیمت مسکن وجود داشت گفت: با افزایش جهشی قیمت مسکن میزان مهاجرت به مناطق پایین‌تر و یا حتی خارج از شهر‌ها افزایش یافت که البته این مهاجرت ممکن است در برخی از مواقع به علت کهولت سن و یا مشکلاتی همچون بیماری‌ باشد.

قلی خسروی با تاکید بر اینکه برای ساماندهی بازار اجاره اقدامات تشویقی دولت باید اجرا شود، گفت: با معرفی صاحبخانه‌های خوب و معافیت‌های مالیاتی برای آن‌ها می‌توانیم فرهنگ درست اجاره نشینی را ترویج دهیم.

وی با اشاره به اینکه باید در شهر‌های بزرگ صنعتی سازی را تقویت کنیم گفت: توسعه صنعت اجاره داری و همچنین اخذ مالیات از خانه‌های خالی می‌تواند راهگشای بازار اجاره باشد.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران با اشاره به اینکه افزایش تسهیلات

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۸ ، ۱۱:۲۲
میثم یعقوبی

به گزارش مشرق، در یکهزار و دویست و هفتاد و چهارمین جلسه شورای پول و اعتبار که در تاریخ ۱۸ تیرماه ۱۳۹۸ به ریاست عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی، برگزارشد، پس از توضیحات وزیر راه و شهرسازی مبنی بر لزوم اتمام پروژه های مسکن مهر تا پایان سال جاری، شورای پول و اعتبار برای ایجاد فضای رقابتی و تسریع در تعیین تکلیف پروژه های باقیمانده طرح مسکن مهر با افزایش سقف فردی تسهیلات مسکن مهر برای 200 هزار واحد مسکونی موافقت کرد.

بنابراین گزارش، پروژه‌های زیادی در برخی شهرهای کشور به ویژه شهر پردیس با وجود گذشت 8 سال از آغاز آن در قالب مسکن مهر هنوز به پایان نرسیده است که به دلیل تعلل دولت در اتمام پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر، طی 6 سال گذشته هزینه ساخت این پروژه‌ها افزایش زیادی داشته و چند بار دولت از متقاضیان درخواست افزایش آورده کرده است. 

با وجود اینکه بسیاری از متقاضیان آورده خود را افزایش داده‌اند اما هنوز به مسکن انتخابی خود دست نیافته‌اند. مصوبه دو روز پیش شورای پول و اعتبار در راستای افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر با هدف اتمام پروژه‌های باقیمانده اتخاذ شده تا با این تصمیم هرچه زودتر پروژه به پایان برسد. 

بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار قرار است این افزایش سقف تسهیلات برای برخی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۸ ، ۱۳:۰۳
میثم یعقوبی

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مطابق مصوبه شورای پول و اعتبار سقف تسهیلات مسکن مهر برای حدود 200 هزار واحد مسکونی در حال ساخت که پیشرفت فیزیکی حداقل 70 درصدی دارند اما هنوز کار ساخت و تکمیل آنها به پایان نرسیده است، از 40 میلیون تومان فعلی به حداکثر 50 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

بر اساس پیشنهاد ارایه شده به بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار، سقف تسهیلات مسکن مهر برای پروژه های شهر جدید پردیس از 40 میلیون تومان به 50 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است. در پیشنهادی که مطابق آن، اعضای شورای پول و اعتبار با افزایش سقف موافقت کرده اند، افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر در سایر شهرها به 45 میلیون تومان مطرح بوده است.

آخرین آمارهای در اختیار شبکه بانکی از کارنامه ساخت و تحویل مسکن مهر حکایت از آن دارد که از حدود 2 میلیون و 300 هزار واحد مسکونی مهر که تا کنون تسهیلات ساخت به آنها داده شده است،

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۹۸ ، ۱۴:۰۸
میثم یعقوبی

حجت‌الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به اجرا نشدن کامل «قانون تسهیل ازدواج جوانان»، گفت: بخشی از این قانون مربوط به ارائه تسهیلات بانکی به جوانان است که در گذشته رقم این تسهیلات ۱۰ الی ۱۵ میلیون بود اما در بودجه سال ۹۸ به ۳۰ میلیون تومان رسید.


وی بیان داشت: دستورالعمل برای تسهیلات ۳۰ میلیونی از روز گذشته توسط بانک مرکزی ابلاغ شده است که جوانان می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند البته باید دانست که این اولین قدم در رابطه با تسهیل ازدواج جوانان است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد:
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۸ ، ۱۳:۲۷
میثم یعقوبی

مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی یکی از عوامل اصلی نابسامانی قیمت مسکن طی یکسال اخیر را فعالیت سوداگران و دلالان در نبود مالیات‌های کنترل کننده دانست و اعلام کرد: متوسط تولید سالانه طی ۵ سال اخیر حدود ۳۵۰ هزار واحد بوده که پاسخگوی تقاضای موجود نیست.

مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی یکی از عوامل اصلی نابسامانی قیمت مسکن طی یکسال اخیر را فعالیت سوداگران و دلالان در نبود مالیات‌های کنترل کننده دانست و اعلام کرد: متوسط تولید سالانه طی ۵ سال اخیر حدود ۳۵۰ هزار واحد بوده که پاسخگوی تقاضای موجود نیست.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در گزارش مرکز پژوهش‌ها آمده است؛

« وضعیت اقتصادی کشور در یک سال گذشته با خروخ آمریکا از برجام و بازگشت تحریم‌های یکجانبه و ظالمانه و فشار به سایر کشورهای جهان از سوی آمریکا برای محدودیت تعاملات اقتصادی با ایران و تلاش برای در انزوا قرار دادن ایران دستخوش تحولات زیادی شده است.... بخش مسکن در این شرایط در هم پیوندی با تحولات شدید سایر بازارها نظیر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۹۸ ، ۱۷:۵۱
میثم یعقوبی

به گزارش اقتصادنیوز با این حال تورم ماهانه کمتر در مناطق جنوبی، ریزش کمتر معاملات را رقم زد. آمار منطقه‌ای معاملات مسکن نشان می‌دهد در پنج منطقه شهر تهران نبض خرید و فروش آپارتمان از کار افتاده و این وضعیت امکان تحلیل دقیق تغییرات قیمتی در این نقاط را سلب کرده است.

بازار معاملات مسکن در آخرین ماه از فصل بهار به بازاری با وضعیت خاص تبدیل شد؛ طوری‌که به دلیل بروز وضعیت ویژه در این بازار، عملا فرآیند تحلیل واقعی از شرایط منطقه‌ای معاملات آپارتمان و به‌تبع وضعیت معاملات مسکن کل شهر تهران با چالش مواجه شد. بررسی‌های «دنیای اقتصاد» درباره وضعیتی که در بازار معاملات مسکن شهر تهران طی ۳۱ روز منتهی به پایان خرداد ۹۸ تجربه شد نشان می‌دهد در این ماه نه‌تنها تعداد معاملات خرید مسکن در کل مناطق پایتخت ۵۰ درصد کاهش یافت، بلکه در ۵ منطقه شهر کمتر از ۱۰۰ فقره معامله خرید مسکن در هر منطقه به ثبت رسید. این موضوع-ثبت کمتر از ۱۰۰ فقره معامله خرید مسکن در هر کدام از این ۵ منطقه شامل مناطق

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۹۸ ، ۱۴:۲۱
میثم یعقوبی

ه گزارش مشرق، بازار مسکن ایران از عوامل متعددی تاثیر می‌پذیرد که گستره آن از نوسانات قیمت در بازارهای اقتصادی دیگر تا فعالیت سوداگران، دلالان، خانه‌های خالی، عدم تناسب عرضه و تقاضا، عدم تولید مسکن متناسب با برنامه‌ها و… را در برمی‌گیرد.

چند دهه است که از خانه‌های خالی به‌عنوان یکی از عوامل موثر در نابسامانی‌های بخش مسکن کشور یاد می شود. نمایندگان مجلس در دوره‌های مختلف و وزاری اسبق، سابق و حاضر مسکن و راه و شهرسازی طی سال‌های اخیر همواره بر ضرورت ورود این واحدها به بازار مسکن با هدف ساماندهی بخشی از نیاز کشور به خصوص در کلانشهرها تاکید داشته و دارند.

اما در عمل اتفاق خاصی به جز اظهارنظرهای متعدد مسئولان و افراد ذی‌ربط

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ تیر ۹۸ ، ۱۱:۴۹
میثم یعقوبی

به گزارش مشرق، مطابق آمار وزارت راه و شهرسازی در فروردین امسال متوسط قیمت هر مترمربع واحدهای مسکونی در مناطق ۲۲ گانه تهران ۱۱ میلیون و ۴۱۱ هزار تومان بوده که در ماه بعد یعنی اردیبهشت ماه به ۱۲ میلیون و ۷۱۲ هزار تومان افزایش یافته است. در خردادماه ۹۸ نیز متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی با رشد ۵.۶ درصدی نسبت به دومین ماه بهار امسال به ۱۳ میلیون و ۴۲۵ هزار تومان افزایش یافت.

در مجموع طی سه ماه بهار ۹۸ متوسط قیمت مسکن ۱۲ میلیون و ۵۱۶ هزار تومان بود.

از سوی دیگر در فروردین، اردیبهشت و خردادماه سال گذشته متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی به ترتیب ۵ میلیون و ۵۸۴ هزار تومان، ۵ میلیون و ۹۸۴ هزار تومان و ۶ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان بود. در بهار سال گذشته میانگین قیمت هر مترمربع واحد مسکونی ۶ میلیون و ۱۹ هزار تومان بود. مقایسه میانگین قیمت در بهار سال گذشته و بهار امسال حاکی از افزایش ۱۰۷.۹ درصدی قیمت در سه ماه ابتدای سالجاری است.

در این بین بانک مرکزی نیز که آمار مسکن را مانند وزارت راه از سامانه املاک و مستغلات استخراج می‌کند، همواره چند درصد قیمت‌ها را پایین تر اعلام می‌کند. دلیل این اختلاف آماری هنوز مشخص نیست و مدیران و مسئولان بانک مرکزی تاکنون پاسخی به این مغایرت نداده‌اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ تیر ۹۸ ، ۱۵:۱۳
میثم یعقوبی


به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرآنلاین؛ بازار مسکن یکی از استراتژیک‌ترین بازارها بوده که پیچیدگی‌های بسیاری دارد. شرایط خاص و کم‌سابقه یک‌سال گذشته منجر به جهش شدید قیمت مسکن به خصوص در کلانشهرها به واسطه نوسانات ارزی و هجوم نقدینگی به سمت این بازار شده تا گرانی‌ها نسبت به تامین نیاز مسکن جامعه بیشتر از هر زمان دیگری دامن زده شود.

افزایش قیمت مسکن در نیمه دوم سال ۹۶ و طی سال ۹۷ انبوه‌سازان و سازندگان خرد را ترغیب به تعریف و شروع پروژه‌هایی کرد که در حال حاضر دورنمای بهای تمام شده آنها بسیار مبهم شده است. در پروژه‌هایی با پیشرفت پایین یا قبل از رویارویی سازندگان با هزینه‌های پیش رو، آنها تخمین دقیقی از میزان افزایش نداشتند، اما عبور قیمت برخی مصالح از مرزهای غیرقابل باور و ترس از ادامه روند افزایش قیمت مصالح ساختمانی، کمیابی برخی از مصالح خارجی و نمونه‌های خاص آنها را بسیار محتاط و دست به عصا کرده است.

با آغاز سال ۹۸ به نظر می‌رسد افزایش دستمزدها،

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ تیر ۹۸ ، ۱۳:۱۲
میثم یعقوبی