خرید ملک با همیار ملک

با ارائه اطلاعات خود از طریق ربات hamyarmelk@ به ما،از خرید ملک خود در کوتاه ترین زمان خرید لذت ببرید

خرید ملک با همیار ملک

با ارائه اطلاعات خود از طریق ربات hamyarmelk@ به ما،از خرید ملک خود در کوتاه ترین زمان خرید لذت ببرید

//گروه مشاورین املاک بین الملل با سابقه درخشان در زمینه خدمات خرید و فروش انواع ملک،با بیش از 15 سال سابقه، دارای مشاورین مجرب و تحصیل کرده ،اماده هرگونه مشاوره در زمینه خرید و فروش ملک به هموطنان تهرانی در مناطق 2 و 5 می باشد.

*خدماتی از قبیل :
1- مشاوره حقوقی خرید ملک
2- کارشناسی ملک و ارزشگذاری طبق تغییرات روز نرخ مسکن
3- معرفی بهترین فایل های موجود با توجه به توان بودجه ای مشتریان عزیز
4- پشتیبانی و مشاوره متقاضیان از زمان بازدید تا انتقال سند .
5- پاسخگویی 24 ساعته

// راه های ارتباطی با ما :
تلفن تماس : (مهندس یعقوبی - مهندس هیربد- مهندس سروش)
09128567008 - 09126067970
09356591513 - 09361317246
09187662153
کانال تلگرام ما :
hamyar_melk@

// ربات تلگرام جهت ثبت تقاضا:
hamyarmelk.bot@


// ای دی تلگرام ادمین :
bnt1513@

** رضایت شما شعار ماست **

// گروه مشاورین املاک بین الملل//
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

۱۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

این منطقه از جنوب به جاده مخصوص کرج، از شمال به دامنه کوه های البرز، از غرب به رودخانه کن و منطقه ۲۲ و از شرق به بزرگراه محمد علی جناح و اشرفی اصفهانی محدود می‌شود.

منطقه ۵ که به پهنه توسعه شهر تهران معروف است، پس از انقلاب اسلامی به دلایل مختلف از جمله سرریز جمعیت تهران از مناطق مرکزی و جنوبی و سیل مهاجرین به تهران، با افزایش جمعیت و توسعه روبرو بوده است.

رشد سریع جمعیت این منطقه در سال‌های پس از پیروزی انقلاب، نشان دهنده میل مردم به سکونت در این منطقه جوان بوده است.

منطقه ۵ به دلیل قرار گرفتن در کوهپایه دارای آب و هوای سرد و کوهستانی است. همچنین این منطقه از نظر سرانه فضای سبز در وضعیت مطلوبی قرار داشته و دارای سرانه فضای سبز ۱۷ متر، بدون احتساب پارک جنگلی کوهسار است. از نظر تنوع گیاهی، این منطقه غنی بوده و انواع گیاهان در آن پرورش می‌یابد.

از مراکز تفریحی این منطقه می‌توان به پارک ارم در اتوبان کرج و مجتمع سرزمین عجایب که در بلوار اشرفی اصفهانی واقع‌ شده‌است، اشاره کرد.

برخی از محله‌های واقع در منطقه ۵ تهران:

  • پونک
  • شهران
  • آریاشهر
  • مهران
  • فرحزاد
  • شهرزیبا
  • جنت‌آباد
  • باغ فیض
  • سردار جنگل
  • کن وسولقان
  • شهرک آپادانا
  • شهرک اکباتان
  • اشرفی اصفهان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۸ ، ۱۳:۴۰
میثم یعقوبی

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بازار مسکن به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی ایران همزمان با آغاز سال جدید دچار نگرانی‌هایی از سوی خریداران شده است به طوری که بسیاری از کارشناسان و مسئولان بخش مسکن معتقد هستند که این بازار در سال جدید دچار رکود تورمی شدیدی می‌شود که نتیجه آن تنها گریبانگیر خریداران بخش مسکن خواهد شد؛ از سوی دیگر آمار‌هایی که اخیراً از سوی وزارت راه و شهرسازی درباره بازار مسکن در اسفند ۹۷ منتشر شد نشان داد که متوسط قیمت هر متر مربع آپارتمان ۹.۳ درصد نسبت به بهمن ۹۷ افزایش یافت  و قیمت هر متر مربع آپارتمان نیز به ۱۱ میلیون و ۹ هزار تومان رسید، این در حالی است که در بهمن ماه سال گذشته متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی ۱۰ میلیون و ۶۶ هزار تومان گزارش شده بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۸ ، ۱۳:۵۵
میثم یعقوبی

به گزارش افکارنیوز،  تب و تاب بازار اجاره امسال نسبت به سال‌های گذشته زودتر آغاز شده و همین امر نگرانی‌های بسیاری را برای مستأجران ایجاد کرده است. بر اساس گزارشات میدانی،  قیمت‌های اجاره مسکن در برخی از مناطق کشور به ویژه در تهران بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته که برای اقشار ضعیف جامعه غیرقابل تحمل است؛ بنابر این از سال گذشته مهاجرت مستأجران به حومه شهر‌ها آغاز شده که این امر به دلیل نبود زیرساخت های لازم مشکلاتی برای بازار مسکن و دولت به وجود می آورد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۸ ، ۱۳:۵۰
میثم یعقوبی

لازم است از فرصت استفاده کنید و سؤالاتی مطرح کنید که ممکن است بعدها در فرایند معامله، پرسیدن و آگاهی از آنها مقدور و ممکن نباشد. پس حواس‌تان را حسابی جمع کنید و در ادامه‌ی این مقاله با ۱۰ سؤالی که باید قبل از خرید یا اجاره خانه از مشاور املاک بپرسید، آشنا بشوید.

۱. تاکنون چند پیشنهاد خرید یا اجاره مطرح شده است؟

اگر منزل خواهان زیادی داشته باشد، مشاوران املاک معمولا این مسئله را سریع عنوان می‌کنند و مایلند تا از نظر قیمت شما و دیگران را وارد رقابت و چالش کنند. در هر حال به میزان استقبال از منزل دقت کنید. اگر خانه طالب زیادی داشته باشد، قیمت پیشنهادی بالاتر می‌رود و باید به کار درست در این رقابت قیمتی دقت کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۸ ، ۱۴:۲۴
میثم یعقوبی

وام مسکن یکی از آن دسته تسهیلاتی است که مردم تمایل بیشتری در استفاده از آن داشته تا به واسطه آن بتوانند بخشی از هزینه مسکن به عنوان بالاترین هزینه‌ های خانوارها را تامین کنند. پرداخت وام مسکن به صورت انحصاری در اختیار بانک مسکن بوده و هست، و حتی در حالیکه شورای پول و اعتبار پرداخت تسهیلات مسکن تا سقف 60 میلیون تومان را توسط بانک‌های تجاری آزاد اعلام کرد، اما نبود نقدینگی باعث شد تا اقداماتی در این راستا صورت نگیرد. یکی دیگر از تسهیلاتی که برای خرید مسکن در نظر گرفته شده، لیزینگ مسکن می باشد، اما این نوع از تسهیلات با سایر دیگر وام ها برای متقاضیان به صرفه نخواهد بود. سودی که برای بازپرداخت این نوع از وام در نظر گرفته شده 21 درصد می باشد، و دوره بازپرداخت آن 5 سال در نظر گرفته شده و این درحالیست که بسیاری از وام های مسکن دارای سود 18 درصد و در برخی موارد سود 9 درصد داشته اند.

اقساط چند میلیونی لیزینگ مسکن

اگر هر واحد از خانه مسکونی در تهران را حدود متری چهار میلیون و 500 هزار تومان قیمت دهی کنیم، برای خرید یک خانه 80 متری، حدود 360 میلیون تومان پول نیاز است، که از این مبلغ حدود 70 درصد را تسهیلات لیزینگی تامین می کنند، و این چیزی در حدود 250 میلیون تومان خواهد شد. در این حالت با سود 21 درصد در طی پنج سال ماهی 6 میلیون و هفتصد هزار تومان بابت هزینه های پرداخت وام باید صرف شود، و این در حالیست که کارمندان در بالاترین حد 2 میلیون تومان حقوق دریافت خواهند کرد! در کل متقاضیان در پایان باید 400 میلیون تومان بازپرداخت وام 250 میلیون تومانی را داشته باشند. با این حال انجمن لیزینگ اذعان دارد که این نوع پرداخت تسهیلات برای ارائه‌ خدمات مالی به مالکان و انبوه ‌سازان حوزه مسکن اقدامات مناسب ‌تری انجام داده و در این حوزه موفق تر می باشد و عملا این نوع وام برای هر قشری مناسب نبوده است.

تسهیلات خرید اوراق حق تقدم در فرابورس

وام های دیگری که به صورت رایج در بانک مسکن ارائه می شود، خرید اوراق حق تقدم در فرابورس می باشد که تمامی متقاضیان می توانند این تسهیلات را دریافت کنند. این نوع از وام برای افراد عادی تا 60 میلیون و زوجین تا 100 میلیون تومان پرداخت خواهد شد، و سود آن نیز 18 درصد در 12 سال تعریف شده است. این بدان معناست که برای وام 60 میلیونی، متقاضی مجبور است در حدود 10 تا 12 میلیون تومان به خرید اوراق بپردازد، اقساط آن نیز ماهانه یک میلیون تومان و سود بازپرداخت آن نیز 86 میلیون تومان خواهد بود. برای وام 100 میلیونی زوجین نیز از طریق خرید اوراق، اقساط یک میلیون و 690 هزار تومان با سود بازپرداخت 144 میلیون تومان می باشد.

تسهیلات صندوق پس انداز مسکن خانه اولی ها

وام دیگر صندوق پس انداز مسکن نیز وجود دارد که نیازی به خرید اوراق نداشته، و هر یک از متقاضیان با سپرده گذاری یک ساله قادر به دریافت این نوع از تسهیلات خواهند بود. در این طرح برای خانه اولی ها 80 میلیون تومان در 12 سال با سود 9 درصد تعریف شده و اقساط آن 900 هزار تومان در ماه می باشد، که مجموعا سود 51 میلیونی در آن وجود دارد. وام 160 میلیون تومانی صندوق پس انداز یکم نیز برای زوجین وجود دارد که دارای بازپرداخت 12 ساله بوده و سودی برابر با 9 درصد دارد، این وام اقساط ماهیانه 800 هزار تومانی داشته و سود بازپرداخت آن صد میلیون تومان می باشد.

با این اوصاف مجموع بازپرداخت در وام های بانک مسکن نسبت به تسهیلات دریافتی بسیار قابل توجه بوده و بعضا به اندازه آن نیز می رسد. در لیزینگ نیز دوره بازپرداخت کوتاه تر اما سود آن بیشتر است، به طوری که پرداخت اقساط در توان عموم جامعه نبوده و بیشتر می‌تواند در حوزه خانه‌های لوکس پاسخگو باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۸ ، ۱۳:۲۲
میثم یعقوبی

//گروه مشاورین املاک بین الملل با سابقه درخشان در زمینه خدمات خرید و فروش انواع ملک،با بیش از 15 سال سابقه، دارای مشاورین مجرب و تحصیل کرده ،اماده هرگونه مشاوره در زمینه خرید و فروش ملک به هموطنان تهرانی در مناطق 2 و 5 می باشد.

*خدماتی از قبیل :
1- مشاوره حقوقی خرید ملک
2- کارشناسی ملک و ارزشگذاری طبق تغییرات روز نرخ مسکن
3- معرفی بهترین فایل های موجود با توجه به توان بودجه ای مشتریان عزیز
4- پشتیبانی و مشاوره متقاضیان از زمان بازدید تا انتقال سند .
5- پاسخگویی 24 ساعته

// راه های ارتباطی با ما :
تلفن تماس : (مهندس یعقوبی - مهندس هیربد)
09128567008 - 09126067970
09356591513 - 09361317246

کانال تلگرام ما :
hamyar_melk@

// ربات تلگرام جهت ثبت تقاضا:
hamyarmelk@

// ای دی تلگرام ادمین :
bnt1513@

** رضایت شما شعار ماست **

// گروه مشاورین املاک بین الملل//

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۸ ، ۱۹:۰۰
میثم یعقوبی

دلتان می‌خواهد خانه‌ای برای خود بخرید؟

حتی با وجود تورم چند صددرصدی طی سالیان گذشته در بازار مسکن و رکود بزرگی که طی یکی دو سال گذشته گریبان گیر بازار مسکن شده است، متخصصین املاک می‌گویند که اگر شما خانه‌ای خریداری کنید، هنوز جا برای رشد وجود خواهد داشت و سرمایه گذاری در مسکن و خرید خانه همچنان مطمئن‌ترین نوع سرمایه گذاری به حساب می‌آید.

اما بیشتر کسانی که برای اولین بار به دنبال خرید خانه هستند، مقدار پولی را که برای خرید خانه رؤیایی‌شان نیاز خواهند داشت، دست کم می‌گیرند. با یک تخمین تقریبی، هزینه کمسیون خرید مسکن در دفاتر املاک چیزی در حدود یک درصد است؛ یعنی اگر شما یک خانه ۲۰۰ میلیون تومانی بخرید حداقل باید چیزی در حدود ۲ میلیون تومان به عنوان کمیسیون یا کارمزد به آژانس املاک پرداخت کنید. همین‌طور هزینه های ریزودرشت دیگری نیز طی فرآیند نقل‌وانتقال وجود دارد که شاید مجموع این هزینه ها را به ۵ درصد قیمت خرید خانه برساند!

اما اگر شما برای خرید خانه پولی نداشته باشید، چگونه برایش پس انداز خواهید کرد؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۸ ، ۱۳:۱۸
میثم یعقوبی

دوستان عزیز سلام:

از امروز به صورت پیوسته در ان وبلاگ واحد های کارشناسی شده و به قیمت رسیده جهت فروش به شما عزیزان معرفی می شود.شما ضمن تماس می توانید از طریق ربات وبلاگ ما درخواست خود را ثبت نمایید.توجه داشته باشید ما در بازه های مختلف قرعه کشی برگزار می کنیم که این می تواند برای شما یک امتیاز تلقی شود.

شرایط قرعه کشی و استفاده از مزایای ان در زمان تماس شما اعلام خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۹۸ ، ۱۶:۴۶
میثم یعقوبی

طبق تحقیقات میدانی اقتصاد انلاین : امار های فروش ملک به تفکیک زیر می باشد.

اقتصاد آنلاین- لیلا اسدی: آنچه در زیر می‌­آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان ­در منطقه جنت آباد تهران طی فروردین ماه ۹۸ می‌باشد.لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می‌باشد:

گروه مشاورین املاک بین الملل:
با توجه به جدول می توان اینگونه استنباط نمود که در ماه های اتی سال جاری شاهد افزایش قیمت نیز هستیم و پیش بینی های صورت گرفته حاکی از ان است که در 3 ماهه اول سال قیمت ها دارای ثبات نسبی و در ادامه افزایش قیمت در سایر ماه های سال را مشاهده خواهیم نمود.
پیشنهاد ما به متقاضیان خرید در زمینه ملک این است که باید در شرایط ثبات توان خرید خود را بالا برده و حتما خرید خود را انجام دهند.
همه ما می دانیم که افزایش قیمت ملک ضمن اینکه برای خریداران سودی ندارد بلکه فروشندگان ملک را نیز دچار دغدغه می کند.پس می توان اینگونه پیشنهاد داد که در شرایط عدم ثبات قیمت ها این ما (خریداران و فروشندگان) هستیم که می توانیم تعادل سازی را در رابطه با توقعات خود انجام دهیم.اینگونه است که می توان دید خود را نسبت به رکود تغییر دهیم.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۹۸ ، ۱۶:۰۵
میثم یعقوبی

۲۰ نکته که هنگام بازدید از ملک جهت خرید باید به آنها توجه کنید!!


در فصل تابستان بازار مسکن و بازدید از ملک تا حدودی به تکاپو می‌افتد. خریداران و مستاجرین جدید به صورت منظم برای بازدید از ملک مورد نظر خود به گوشه و کنار شهر سرک می‌کشند و تلاش می‌کنند تا سقف آینده خود را با اطمینان بیشتری انتخاب کنند.

یک انتخاب مناسب و رعایت قواعد خرید خانه می‌تواند باعث رضایت و آسایش خاطر بلند مدت شما شود و نادیده گرفتن این نکات هنگام بازدید ساختمان می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان شما را پشیمان کند. در ادامه بعضی از نکاتی که هنگام بازدید از ملک جهت خرید باید رعایت شود را با هم مرور می‌کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۸ ، ۱۷:۲۶
میثم یعقوبی