خرید ملک با همیار ملک

با ارائه اطلاعات خود از طریق ربات hamyarmelk@ به ما،از خرید ملک خود در کوتاه ترین زمان خرید لذت ببرید

خرید ملک با همیار ملک

با ارائه اطلاعات خود از طریق ربات hamyarmelk@ به ما،از خرید ملک خود در کوتاه ترین زمان خرید لذت ببرید

//گروه مشاورین املاک بین الملل با سابقه درخشان در زمینه خدمات خرید و فروش انواع ملک،با بیش از 15 سال سابقه، دارای مشاورین مجرب و تحصیل کرده ،اماده هرگونه مشاوره در زمینه خرید و فروش ملک به هموطنان تهرانی در مناطق 2 و 5 می باشد.

*خدماتی از قبیل :
1- مشاوره حقوقی خرید ملک
2- کارشناسی ملک و ارزشگذاری طبق تغییرات روز نرخ مسکن
3- معرفی بهترین فایل های موجود با توجه به توان بودجه ای مشتریان عزیز
4- پشتیبانی و مشاوره متقاضیان از زمان بازدید تا انتقال سند .
5- پاسخگویی 24 ساعته

// راه های ارتباطی با ما :
تلفن تماس : (مهندس یعقوبی - مهندس هیربد- مهندس سروش)
09128567008 - 09126067970
09356591513 - 09361317246
09187662153
کانال تلگرام ما :
hamyar_melk@

// ربات تلگرام جهت ثبت تقاضا:
hamyarmelk.bot@


// ای دی تلگرام ادمین :
bnt1513@

** رضایت شما شعار ماست **

// گروه مشاورین املاک بین الملل//
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

۱۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز بکار کمیته سقف اجاره‌بهای مسکن با هدف ضابطه‌مند شدن افزایش نرخ اجاره خبر داده است.اما آیا این برنامه در راستای کمک به مستاجران عملیاتی می‌شود؟ آیا به سرنوشت طرح "تعیین سقف افزایش بها" در دولت دهم گرفتار نمی‌شود؟

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اخیرا مازیار حسینی، معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اعلام این‌که افزایش اجاره‌بها، ضابطه‌مند می‌شود از آغاز به کار کمیته سقف اجاره‌بهای مسکن در وزارت راه و شهرسازی خبر داده و گفته است:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۳:۲۱
میثم یعقوبی

عکس اتاق خواب مستر ، کلوزت چیست ، اصطلاح مستر در معماری ، عکس اتاق مستر ،ابعاد اتاق مستر ،پلان اتاق خواب مستر ،معنی مستر چیست ،مستردر آپارتمان چیست اتاق خواب مستر، یکی از فضاهای مهم خانه های معاصر به شمار می رود. این فضا که به عنوان بزرگترین اتاق یک خانه شناخته می شود، تقریبا در همه آپارتمان های لوکس معاصر وجود دارد. این اتاق خواب به زوج های جوان یا والدین یک خانواده تعلق می گیرد. یک اتاق خواب مستر دارای خصوصیات منحصر به فردی است که آن را از سایر اتاق های منزل جدا می سازد.

به طور کلی اتاق مستر باید به اندازه ای بزرگ باشد که یک تخت خواب دو نفره، دو میز پاتختی، چندین کمد و یک میز آرایش را در خود جای دهد. به هر حال، صرف نظر از این که اتاق مورد نظر چقدر فضا در اختیار دارد، اصول طراحی دکوراسیون در رابطه با همه آن ها صدق می کند. اتاق های مستر معمولا سرویس بهداشتی، کلوزت و … در خود و بصورت مستقل دارا هستند. اگر به عنوان یک طراح قصد طراحی اتاق خواب مستر دارید، پیشنهاد می کنیم ایده های ارائه شده در این بخش را مشاهده نمایید.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۲:۳۱
میثم یعقوبی

دنیای اقتصاد : آینده بازار مسکن و متغیرهای موثر بر تحولات آن، در «همایش چشم‌انداز اقتصاد ایران در سال ۹۸» که نهم اردیبهشت‌ماه سال آینده توسط «دنیای‌اقتصاد» برگزار می‌شود، مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در این همایش، چشم‌انداز بازارهای مختلف داخلی از جمله مسکن، ارز، طلا و بورس و همچنین تحولات بازارهای جهانی، توسط صاحب‌نظران تشریح خواهد شد. سمت و سوی اوضاع اقتصادی کشور و متغیرهای کلان و آثار آن بر کسب و کارهای ۹۸ نیز موضوع دیگری است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۵:۲۵
میثم یعقوبی

“BMS” یا Building management system که در فارسی آن را مدیریت هوشمند ساختمان ترجمه کرده اند به مجموعه سخت افزارها و نرم افزارهائی اطلاق میشود که به منظور مانیتورینگ و کنترل یکپارچه قسمتهای مهم و حیاتی درساختمان نصب میشوند.

وظیفه این مجموعه، پایش مداوم بخش های مختلف ساختمان و اعمال فرامین به آنها به نحویست که عملکرد اجزاء مختلف ساختمان متعادل با یکدیگر و درشرایط بهینه و با هدف کاهش مصارف ناخواسته و تخصیص منابع انرژی فقط به فضاهای در حین بهره برداری باشد.

BMS مییتواند در برگیرنده تمام سرویس های الکتریکی , مکانیکی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۲:۴۲
میثم یعقوبی


البته عوامل دیگری هم بر زمینه خرید آپارتمان در تهران تاثیرگذار هستند، به طور مثال، عرض خیابان‌های وسیع‌تر باعث خواهد شد تا افراد بیشتری در همان خیابان واحدهای آپارتمانی بیشتری را خریداری کنند.

تعداد واحدهایی مستقر در ساختمان که دارای حق پارکینگ هستند نیز در خرید آپارتمان تاثیرگذار است. البته شهرت و معروفیت شرکت‌های ساخت و ساز نیز در خرید آپارتمان در تهران تاثیرگذار است.

تاثیر قیمت مسکن بر خرید متقاضیان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۵۷
میثم یعقوبی

نکاتی که برای یک معامله بی‌دردسر باید بدانیم

بر اساس این گزارش تنظیم سند در روابط اجتماعی، اقتصادی و خانوادگی افراد یکی از زمینه‌های بروز اختلاف و تشکیل پرونده در محاکم است. با وجود قوانین مناسب در این حوزه، بسیاری از افراد جامعه به دلیل اعتماد به فرد مقابل، از تنظیم سند رسمی چشم پوشی کرده و با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند.

از نظر قانون، اسنادی که در اداره ثبت اسناد و املاک یا دفاتر اسناد رسمی یا نزد مامورین

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۱:۵۰
میثم یعقوبی

برای ابتدای کار اولین و مهم ترین مرحله، انتخاب و خرید ملک کلنگی مناسب است. انتخاب نوع سازه و منطقه موردنظر به میزان سرمایه شما بستگی دارد. در اینجا به مواردی برای بهره مندی شما از سود بیشتر اشاره شده است:

1-ابعاد زمین کلنگی

لازم است قبل از خرید کلنگی از ابعاد زمین مورد نظر مطلع باشید

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۵:۵۸
میثم یعقوبی

اتاق خواب یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر خانه‌ای به حساب می‌آید؛ چرا که این اتاق محل استراحت افراد است تا بتوانند پس از یک روز کاری، با خوابی آسوده و راحت برای فردا آماده باشند. به همین خاطر نیز بایستی توجه ویژه‌ای به سبک دکوراسیون این اتاق داشت. با توجه به اینکه بسیاری از افراد مدرن را به عنوان سبک خانه خود انتخاب می‌کنند، در این پست از توکامگ به بررسی ویژگی‌های اتاق خواب مدرن پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

چگونه می‌توان یک اتاق خواب مدرن داشت؟

داشتن اتاق خواب یکی از ضروریات هر خانه‌ای است و افراد خانه بایستی در اتاق خواب خود احساس راحتی داشته باشند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۶:۵۷
میثم یعقوبی

زندگی در برج‌‌ و مجتمع‌های مسکونی بزرگ، افراد را با دغدغه‌های مختلفی مواجه می‌کند. برخی از این دغدغه‌ها مثبت و بعضی هم منفی هستند. این موضوع باعث شده است که افراد نتوانند با قاطعیت بگویند که زندگی در برج‌ها یا مجمتع‌هایی با چندین واحد خوب است یا خیر؛ بنابراین بسیاری از افراد که علاقمند به سکونت در چنین ساختمان‌های هستند، با تردید زیادی روبه‌رو خواهند شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۵:۵۰
میثم یعقوبی

خرید خانه در تهران و شهرستان‌ها و یا اجاره‌ آپارتمان یکی از پر چالش‌ترین کارهایی است که همه‌ی افراد به نوعی با آن سر و کار دارند. به همین خاطر اطلاع از مسائل حقوقی مرتبط با آن امری ضروری است و هرکسی باید به میزانی از اطلاعات اولیه و لازم را در این زمینه داشته باشد. در این مقاله برخی از نکات و مسائل حقوقی مهم که در هنگام خرید خانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را توضیح خواهیم داد:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۲:۴۷
میثم یعقوبی