خرید ملک با همیار ملک

با ارائه اطلاعات خود از طریق ربات hamyarmelk@ به ما،از خرید ملک خود در کوتاه ترین زمان خرید لذت ببرید

خرید ملک با همیار ملک

با ارائه اطلاعات خود از طریق ربات hamyarmelk@ به ما،از خرید ملک خود در کوتاه ترین زمان خرید لذت ببرید

//گروه مشاورین املاک بین الملل با سابقه درخشان در زمینه خدمات خرید و فروش انواع ملک،با بیش از 15 سال سابقه، دارای مشاورین مجرب و تحصیل کرده ،اماده هرگونه مشاوره در زمینه خرید و فروش ملک به هموطنان تهرانی در مناطق 2 و 5 می باشد.

*خدماتی از قبیل :
1- مشاوره حقوقی خرید ملک
2- کارشناسی ملک و ارزشگذاری طبق تغییرات روز نرخ مسکن
3- معرفی بهترین فایل های موجود با توجه به توان بودجه ای مشتریان عزیز
4- پشتیبانی و مشاوره متقاضیان از زمان بازدید تا انتقال سند .
5- پاسخگویی 24 ساعته

// راه های ارتباطی با ما :
تلفن تماس : (مهندس یعقوبی - مهندس هیربد- مهندس سروش)
09128567008 - 09126067970
09356591513 - 09361317246
09187662153
کانال تلگرام ما :
hamyar_melk@

// ربات تلگرام جهت ثبت تقاضا:
hamyarmelk.bot@


// ای دی تلگرام ادمین :
bnt1513@

** رضایت شما شعار ماست **

// گروه مشاورین املاک بین الملل//
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمینحسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیأت دولت با اشاره به اینکه آمریکا بی‌سابقه‌ترین تحریم و فشار تاریخی را طی یکسال گذشته بر ملت ایران وارد کرده، گفت: اینگونه فشارهای آمریکا در تاریخ بی‌سابقه است و حتی با فشارهایی که از طریق

سازمان ملل و تحت فصل هفتم منشور این سازمان علیه کشورها اعمال شده، قابل مقایسه نیست.


روحانی تاکید کرد: برغم همه این فشارها و آنچه بدخواهان تبلیغ می‌کنند، از شرایط بسیار خوبی برخورداریم و البته این بدان معنا نیست که سختی وجود ندارد و همه مشکلات برطرف شده است.

رئیس جمهور گفت: بی‌تردید کاری که آمریکا علیه ملت ایران انجام داده از نمونه‌های بارز تروریسم اقتصادی است و این در تاریخ به عنوان جلادانی که علیه ملت ایران تلاش می‌کنند، ثبت می‌شود، اما در عین حال و برغم همه فشارها، ملت ایران به خوبی ایستادگی و مقاومت کردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۲۱
میثم یعقوبی

در جلسه علنی امروز مجلس طرح ملی مسکن با حضور وزرای راه، کشور و رئیس کل بانک مرکزی بررسی شد.


به گزارش تجارت‌نیوز، در جلسه علنی امروز مجلس که به ریاست علی لاریجانی برگزار شد، وزیر راه و شهرسازی، رئیس کل بانک مرکزی، وزیر کشور، رییس بنیاد مسکن نیز در جریان بررسی طرح ملی مسکن حضور داشتند.

به دنبال پایدار کردن تولید مسکن هستم

در این جلسه محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تحولات مسکن رابطه معناداری با تحولات نرخ ارز دارد، گفت که وزارت راه تلاش دارد با پایدار کردن تولید مسکن از این مرحله عبور کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۲۵
میثم یعقوبی

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه رقم فرار مالیاتی بسیار بیشتر از ۴۰ هزار میلیارد تومان است، گفت: طرح کلیات مالیات بر عایدی مسکن در این کمیسیون تصویب شد.


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا پورابراهیمی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان مالیاتی با بیان اینکه رقم فرار مالیاتی بسیار بیشتر از 40 هزار میلیارد تومان است، گفت: طرح کلیات مالیات بر عایدی مسکن در این کمیسیون تصویب شد.

وی همچنین گفت: اصلاح مالیات بر عملکرد، تسریع تصویب مالیات بر عایدی سرمایه، نهایی شدن طرح صندوق های مکانیزه فروش و همچنین قانون مالیات بر ارزش افزوده در این کمیسیون پیگیری و در برخی موارد طرح ها نهایی شده و منتظر نظر نهایی شورای نگهبان هستیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: اخیراً سرپرست سازمان مالیاتی به مجلس اعلام کرد که دولت طرح جامعی برای بحث مالیات بر عایدی سرمایه در دستور کار قرار دارد که ما در مجلس به ایشان گفتیم اگر در بازه زمانی کوتاه این لایحه به مجلس برسد، طرح عایدی مالیات مسکن را با آن هماهنگ می کنیم.

ادامه دارد...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۰۵
میثم یعقوبی

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به این‌که افزتیش شدید قیمتها و سوق سرمایه ها به بخش کشاورزی باعث کاهش معاملات مسکن شده است، گفت: با توجه به کاهش معاملات پیش بینی می شود قیمت مسکن نزولی شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سیدحسین افضلی با اشاره به کاهش 36 درصدی آمار معاملات مسکن در تهران، اظهار کرد: این آمار نشان دهنده کاهش گرایش و رغبت خریداران برای خرید مسکن است، از سوی دیگر در یک سال اخیر قیمت مسکن حدود 110 درصد افزایش داشته و این مسئله عملا موجب کاهش قدرت خرید مردم شده است.

وی بیان کرد: کاهش آمار معاملات بازار مسکن در سال جاری نشان دهنده این است که این بازار در وضعیت رکود قرار دارد، حال پیش بینی می شود در این وضعیت، قیمت مسکن روند نزولی پیدا خواهد کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۸ ، ۱۵:۰۶
میثم یعقوبی

با توجه به فرارسیدن تعطیلات پیش‌روی عید فطر و نیمه خرداد، پیش‌بینی فعالان بازار مسکن این است که در خرداد ماه با افت قابل‌توجه معاملات روبرو شویم.


رشد ۱۲/۵ درصدی قیمت مسکن در اردیبهشت ماه سبب شده معاملات در روزهای سپری شده از خرداد ماه پرتعداد نباشد.

به گزارش تجارت‌نیوز، سامانه اطلاعات

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۸ ، ۱۵:۰۴
میثم یعقوبی

به گزارش تجارت‌نیوز، در آستانه شروع فصل اوج جابه‌جایی‌ها در بازار مسکن، کارشناسان بر ضرورت تعیین تکلیف طرح مسکن اجتماعی تاکید دارند؛ طرح مسکن اجتماعی که در اوایل دولت یازدهم به‌عنوان نسخه جایگزین مسکن مهر برای تامین نیاز گروه‌های کم‌درآمد به واحدهای مسکونی مطرح شد و سپس به‌عنوان تکلیف وزارت راه و شهرسازی برای ساخت و تامین واحدهای مسکونی ملکی و استیجاری برای دهک‌های متوسط رو به پایین درآمدی مورد تاکید قرار گرفت با گذشت نزدیک به ۶ سال از تدوین، هنوز به مرحله اجرایی نرسیده است.

این در حالی است که کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه مسکن معتقدند در شرایط فعلی که

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۹۸ ، ۱۸:۲۰
میثم یعقوبی

اگر تا به حال برای خرید آپارتمان یا اجاره‌ی خانه اقدام کرده باشید، حتماً یکی از مهم‌ترین معیارهایی که برای انتخاب خانه و نوع ساخت آن در نظر گرفته‌اید، روشنایی خانه است که اصطلاحاً به آن نورگیری ساختمان می‌گویند. همان طور که می‌دانید خورشید از سمت مشرق طلوع کرده و از سمت مغرب نیز غروب می‌کند. بنابراین با توجه به وضعیت جغرافیایی کشور ما بر روی کره‌ی زمین و حرکت خورشید در طول ساعات شبانه‌روز و همچنین حرکت آن در طول سال، میزان نورگیری ساختمان خانه‌های مختلف که در جهت‌های مختلفی ساخته می‌شوند، می‌تواند متفاوت باشد. در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را در این زمینه ارائه کنیم:

  • شناسایی جهت‌های اصلی جغرافیایی و تاثیر آنها بر نورگیری ساختمان

قبل  از هر چیز باید جهت‌های اصلی جغرافیایی را به خوبی بشناسیم و
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۲۵
میثم یعقوبی

سرویس اقتصادی جوان آنلاین: کارشناسان رشد قابل ملاحظه قیمت در سال ۱۳۹۸ را برای بازار مسکن متصور نیستند. این بازار سال گذشته در شرایطی رشد میانگین ۹۰ درصدی قیمت را به ثبت رساند که حدود ۷۰ درصد از دو بازار رقیب یعنی سکه و ارز عقب ماند. در سال جاری نیز هر نوع تحول قیمتی در بازار مسکن، رکود این بخش را عمیق‌تر خواهد کرد.

در یک نظرسنجی اینترنتی با حضور ۲۸۷ نفر از شرکت کنندگانی که

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۴۷
میثم یعقوبی

عضو هیات‌مدیره کانون انبوه‌سازان گفت: اگر در قیمت‌ اقلام ساختمانی ثبات ایجاد شود، افزایش قیمت آن‌چنانی در حوزه مسکن رخ نمی‌دهد.


عضو هیات‌مدیره کانون انبوه‌سازان گفت: اگر در قیمت‌ اقلام ساختمانی ثبات ایجاد شود، یقینا افزایش قیمت آن‌چنانی در حوزه مسکن رخ نمی‌دهد؛ اگر اقلام ساختمانی تنها مقدار ناچیزی نوسان داشته باشد، به تبع آن قیمت ساختمان نمی‌تواند بی‌رویه بالا رود.

به گزارش تجارت‌نیوز، محمود پژوم با اشاره به اینکه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ خرداد ۹۸ ، ۱۵:۴۵
میثم یعقوبی