خرید ملک با همیار ملک

با ارائه اطلاعات خود از طریق ربات hamyarmelk@ به ما،از خرید ملک خود در کوتاه ترین زمان خرید لذت ببرید

خرید ملک با همیار ملک

با ارائه اطلاعات خود از طریق ربات hamyarmelk@ به ما،از خرید ملک خود در کوتاه ترین زمان خرید لذت ببرید

//گروه مشاورین املاک بین الملل با سابقه درخشان در زمینه خدمات خرید و فروش انواع ملک،با بیش از 15 سال سابقه، دارای مشاورین مجرب و تحصیل کرده ،اماده هرگونه مشاوره در زمینه خرید و فروش ملک به هموطنان تهرانی در مناطق 2 و 5 می باشد.

*خدماتی از قبیل :
1- مشاوره حقوقی خرید ملک
2- کارشناسی ملک و ارزشگذاری طبق تغییرات روز نرخ مسکن
3- معرفی بهترین فایل های موجود با توجه به توان بودجه ای مشتریان عزیز
4- پشتیبانی و مشاوره متقاضیان از زمان بازدید تا انتقال سند .
5- پاسخگویی 24 ساعته

// راه های ارتباطی با ما :
تلفن تماس : (مهندس یعقوبی - مهندس هیربد- مهندس سروش)
09128567008 - 09126067970
09356591513 - 09361317246
09187662153
کانال تلگرام ما :
hamyar_melk@

// ربات تلگرام جهت ثبت تقاضا:
hamyarmelk.bot@


// ای دی تلگرام ادمین :
bnt1513@

** رضایت شما شعار ماست **

// گروه مشاورین املاک بین الملل//
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، معاملات مسکن طی چهار ماه ابتدایی سال با اُفت 50 درصدی روبرو شده و ترمز رشد شتابان قیمت‌ها در بازار کشیده شد تا جایی که در تیر ماه نرخ خرید مسکن در مناطق مختلف شهر تهران به طور میانگین تنها 1 درصد رشد کرد و این براساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی است، ولی در واقعیت امر این رشد تا 10 درصد نیز قابل مشاهده و ملموس است.

در این میان صحبت‌های بسیاری درباره دریافت مالیات از عایدی مسکن و خانه‌های خالی از سکنه مطرح شده که در هر نوبت شرایط و قانون مربوط به آن ارائه، ولی هنوز به مرحله اجرایی نرسیده و بعید به نظر می‌رسد با این اوصاف در زمان کوتاهی این امر محقق شود.

به علاوه کارشناسان بازار مسکن معتقدند دلیل عمده افزایش قیمت مسکن وجود دلالان در بازار است که با مهار آن و واگذاری بخش مسکن به تعاونی‌ها می‌توان جلوی افزایش بی رویه قیمت‌ها را گرفت نکته قابل توجه اینجاست که در کشور تعاونی واقعی نیز وجود ندارد که بتواند متولی بازار مسکن شود و شرایط را ساماندهی کند.

پیش بینی از شرایط فعلی بازار در زمان باقی مانده از تابستان ثبات قیمت‌ها است و برخی نیز بر این عقیده اند که نرخ‌ها بعد از تابستان در متراژ‌های 150 متر اُفت می‌کند و اگر روند رکودی ادامه یابد قیمت متراژ‌های زیر 150 نیز تا حدودی تعدیل می‌شود.

در این راستا احمد رضا سر حدی کارشناس بازار مسکن گفت: در حال حاضر 95 درصد از بازار مسکن در اختیار بخش خصوصی است که متأسفانه دولت در آن نقشی ندارد و با وجود اینکه بخش عمده‌ای از بخش خصوصی را سوداگران و دلالان تشکیل می‌دهند باعث ایجاد مشکلات بسیار زیادی در این بخش شده است

وی با اشاره به لزوم واگذاری بخش ساخت و ساز مسکن به تعاونی‌ها در ادامه افزود: متأسفانه بساز و بفروش‌ها در بازار مسکن ورود پیدا کردند و همین موضوع باعث به هم خوردن تعادل بازار می‌شود بنابراین باید دولت این بازار را در اختیار خود مردم و یا تعاونی‌هایی که جنس مردم هستند واگذار کند.

این کارشناس بازار مسکن تاکید کرد: بازار مسکن وارد دوران رکود تورمی شده است و بخش عمده‌ای از خرید و فروش مسکن وارد رکود شدیدی شده و بسیاری از مشاوران املاک از معامله نشدن ملک در طول یک ماه و یا چندین ماه گله‌مند هستند.

سرحدی با بیان اهمیت دریافت مالیات از عایدی مسکن اظهار کرد: مالیات از عایدی مسکن می‌تواند تولید مسکن را تقویت و طرح مسکن استیجاری را به مرحله اجرایی برساند و در این راستا دولت باید طرح‌هایی مانند مسکن مهر را البته به شیوه درست و با مکان یابی دقیق اجرایی کند، زیرا که این طرح اگر به درستی اجرا می‌شد می‌توانست هم اکنون بخش عمده‌ای از مشکلات مسکن اقشار ضعیف جامعه بر طرف کند.

بر اساس این گزارش حال باید منتظر ماند و دید طرح دریافت مالیات بر عایدی مسکن اجرایی می‌شود یا همانند دوره‌های قبل بعد از فروکش کردن شتاب افزایش قیمت‌ها به فراموشی سپرده خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۳
میثم یعقوبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی