خرید ملک با همیار ملک

با ارائه اطلاعات خود از طریق ربات hamyarmelk@ به ما،از خرید ملک خود در کوتاه ترین زمان خرید لذت ببرید

خرید ملک با همیار ملک

با ارائه اطلاعات خود از طریق ربات hamyarmelk@ به ما،از خرید ملک خود در کوتاه ترین زمان خرید لذت ببرید

//گروه مشاورین املاک بین الملل با سابقه درخشان در زمینه خدمات خرید و فروش انواع ملک،با بیش از 15 سال سابقه، دارای مشاورین مجرب و تحصیل کرده ،اماده هرگونه مشاوره در زمینه خرید و فروش ملک به هموطنان تهرانی در مناطق 2 و 5 می باشد.

*خدماتی از قبیل :
1- مشاوره حقوقی خرید ملک
2- کارشناسی ملک و ارزشگذاری طبق تغییرات روز نرخ مسکن
3- معرفی بهترین فایل های موجود با توجه به توان بودجه ای مشتریان عزیز
4- پشتیبانی و مشاوره متقاضیان از زمان بازدید تا انتقال سند .
5- پاسخگویی 24 ساعته

// راه های ارتباطی با ما :
تلفن تماس : (مهندس یعقوبی - مهندس هیربد- مهندس سروش)
09128567008 - 09126067970
09356591513 - 09361317246
09187662153
کانال تلگرام ما :
hamyar_melk@

// ربات تلگرام جهت ثبت تقاضا:
hamyarmelk.bot@


// ای دی تلگرام ادمین :
bnt1513@

** رضایت شما شعار ماست **

// گروه مشاورین املاک بین الملل//
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


البته عوامل دیگری هم بر زمینه خرید آپارتمان در تهران تاثیرگذار هستند، به طور مثال، عرض خیابان‌های وسیع‌تر باعث خواهد شد تا افراد بیشتری در همان خیابان واحدهای آپارتمانی بیشتری را خریداری کنند.

تعداد واحدهایی مستقر در ساختمان که دارای حق پارکینگ هستند نیز در خرید آپارتمان تاثیرگذار است. البته شهرت و معروفیت شرکت‌های ساخت و ساز نیز در خرید آپارتمان در تهران تاثیرگذار است.

تاثیر قیمت مسکن بر خرید متقاضیان

قیمت زمین در مناطق شمال، مرکزی  و جنوب تهران در قیمت واحدهای آپارتمانی تاثیرگذار است. البته کاهش معاملات خرید و فروش موجب کاهش قیمت‌ها شده است و قیمت زمین‌های کلنگی نیز به شدت گران شده است. البته معاملات مسکن هر ماه نسبت به ماه قبل نوساناتی دارد و هرگز تثبیت نشده است.

در حال حاضر به دلیل نوسان ارز و سکه بخش مسکن نیز دچار نوساناتی شده طوریکه حتی اجاره نشینان تهران به حاشیه تهران رانده شده و در این نواحی سکونت کرده‌اند.

قیمت خرید آپارتمان در برخی محلات و مناطق در مقایسه با برخی دیگر کم‌تر یا بیش‌تر است و دلیل آن نیز تمرکز امکانات شهری متناسب با جمعیت شهرنشین است.

بهترین محلات برای خرید آپارتمان در تهران

البته مناطق جنوبی به دلیل اینکه قیمت زمین در آن‌ها نسبت به مناطق بالا شهر ارزان است می‌تواند برای خرید خانوارها گزینه مناسبی باشد، محلاتی مانند یافت آباد، نظام آباد، خراسان، سه راه آذری، خواجه نظام، بروجردی، پاسدار، استاد معین، وحیدیه، جشنواره، صد دستگاه و … که عمر آپارتمان‌ها حداکثر سه سال ساخت است، محلات خوبی برای زندگی خانوارهایی با درآمد پایین است.

بهترین منطقه برای خرید آپارتمان در تهران کجاست؟

خرید آپارتمان در تهران کاری جدی و پر از هیجان است که اگر نادیده گرفته شود می‌تواند مشکلات و عواقب وخیمی را به همراه بیاورد.

محله‌های قدیمی مانند امیرآباد، شهید بهشتی، مطهری، یوسف آباد در مرکز پایتخت هستند و ترافیک و آلودگی، ساکنان این مناطق را درگیر کرده ولی آپارتمان‌های این منطقه به لحاظ قیمت با آپارتمان‌های مناطق شمالی برابری می‌کند.

در جدول زیر میزان توسعه‌یافتگی مناطق تهران را نشان می‌دهیم:

منطقه

میزان توسعه یافتگی

۱

۳

۲

۴

۳

۱

۴

۱۱

۵

۵

۶

۲

۷

۶

۸

۸

۹

۱۸

۱۰

۱۲

۱۱

۷

۱۲

۱۴

۱۳

۹

۱۴

۱۶

۱۵

۲۲

۱۶

۱۳

۱۷

۲۱

۱۸

۱۹

۱۹

۲۰

۲۰

۱۷

۲۱

۱۰

۲۲

۱۵

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۳
میثم یعقوبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی