خرید ملک با همیار ملک

با ارائه اطلاعات خود از طریق ربات hamyarmelk@ به ما،از خرید ملک خود در کوتاه ترین زمان خرید لذت ببرید

خرید ملک با همیار ملک

با ارائه اطلاعات خود از طریق ربات hamyarmelk@ به ما،از خرید ملک خود در کوتاه ترین زمان خرید لذت ببرید

//گروه مشاورین املاک بین الملل با سابقه درخشان در زمینه خدمات خرید و فروش انواع ملک،با بیش از 15 سال سابقه، دارای مشاورین مجرب و تحصیل کرده ،اماده هرگونه مشاوره در زمینه خرید و فروش ملک به هموطنان تهرانی در مناطق 2 و 5 می باشد.

*خدماتی از قبیل :
1- مشاوره حقوقی خرید ملک
2- کارشناسی ملک و ارزشگذاری طبق تغییرات روز نرخ مسکن
3- معرفی بهترین فایل های موجود با توجه به توان بودجه ای مشتریان عزیز
4- پشتیبانی و مشاوره متقاضیان از زمان بازدید تا انتقال سند .
5- پاسخگویی 24 ساعته

// راه های ارتباطی با ما :
تلفن تماس : (مهندس یعقوبی - مهندس هیربد- مهندس سروش)
09128567008 - 09126067970
09356591513 - 09361317246
09187662153
کانال تلگرام ما :
hamyar_melk@

// ربات تلگرام جهت ثبت تقاضا:
hamyarmelk.bot@


// ای دی تلگرام ادمین :
bnt1513@

** رضایت شما شعار ماست **

// گروه مشاورین املاک بین الملل//
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
۰۹ فروردين ۹۸ ، ۰۳:۳۶

قیمت مسکن در سال ۹۸ گران نمی‌شود

قیمت مسکن در سال ۹۸ گران نمی‌شود!!!!!!؟؟؟؟؟


یک کارشناس بازار مسکن می‌گوید: با توجه به شرایط پیش‌آمده و افزایش 70 تا 80 درصدی قیمت مسکن نسبت به مدت مشابه سال گذشته، به نظر می‌رسد که قیمت مسکن برای سال 98 گران نخواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، وضعیت مسکن در بلاتکلیفی‌ به سر می‌برد. افزایش قیمت مسکن در سال جاری شوک عجیبی به بازار القا کرد. برخی از فعالان می‌گویند در شرایط فعلی معامله‌ای در بازار مسکن انجام نمی‌شود، یعنی مردم تا ثبات شرایط نه ملکی را می‌فروشند و نه قصد دارند که به سراغ سرمایه‌گذاری در این حوزه بروند.

در همین رابطه یک کارشناس بازار مسکن درباره این پرسش که قیمت مسکن در سال ۹۸ چه خواهد شد؟ به تجارت‌نیوز گفت: چنانچه به تاریخچه صنعت ساخت‌وساز بعد از انقلاب نگاهی بیاندازیم، شاهد خواهیم بود که قیمت مسکن در یک دوره چهار ساله با رکود مواجه می‌شود و در دوره کوتاهی قیمت‌ها روند فزونی به خود می‌گیرند، بعد از این دوره قیمت‌ها در مقطع زمانی کوتاه تثبیت می‌شود.

عطا آیت‌الهی در ادامه اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش‌آمده و افزایش ۷۰ تا ۸۰ درصدی نرخ مسکن نسبت به مدت مشابه سال گذشته، به نظر می‌رسد که قیمت مسکن برای سال ۹۸ گران نخواهد شد. در حقیقت قیمت مسکن برای سال آینده روند تثبیت‌شده‌ای را طی خواهد کرد.

او افزود: در حال حاضر مسکن در شرایط رکودی به سر می‌برد. در بازار فعلی نه خریداری وجود دارد و نه فروشنده‌ای. شرایط پیش‌آمده فاصله قیمت‌ها را به‌شدت افزایش داده و تا زمانی که مردم بخواهند با شرایط فعلی تطبیق پیدا کنند، زمان‌بر خواهد بود.

آیت‌الهی تصریح کرد: باید شرایط اقتصادی کشور را در نظر گرفت. اکنون معاملات در بازار مسکن رونق ندارد و به نظر می‌رسد که بازار مسکن در سال ۹۸ به آرامش دست یابد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۰۹
میثم یعقوبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی